Powered By Blogger

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Εμπαιγμός νούμερο 2!



Να ‘μαι λοιπόν έγκυος στα δίδυμα. Δύσκολη εγκυμοσύνη….πολλοί εμετοί, πόνοι, συσπάσεις και πολλή αγωνία…
Η πρώτη και η τελευταία σκέψη μου ήταν να είναι καλά τα εμβρυάκια μου. Το φύλο αυτή τη φορά δεν με πολυαπασχολούσε. Εξάλλου ήμουν τρελά ερωτευμένη με τον Αλέξανδρο, τόσο που τον ήθελα πάλι μπέμπη για να ξαναζήσω δευτερόλεπτο δευτερόλεπτο τις όμορφες στιγμές που μου είχε χαρίσει.
Θα προτιμούσα να είναι το ένα αγοράκι.
Ως γνωστό οι περισσότεροι νέοι γονείς επιλέγουν να κάνουν δεύτερο παιδί για να έχει παρέα το πρώτο. Άρα δεν θα είχε νόημα να ήταν και τα δύο κορίτσια. Θα τον είχανε στην απέξω τον μεγάλο και αυτός δεν ήταν καθόλου ο σκοπός μου όταν αποφάσισα να ξαναμείνω έγκυος.
Δική μου άποψη ότι είναι προτιμότερο δύο αδέλφια να είναι το ίδιο φύλο για να μπορούν να μοιραστούν περισσότερα πράγματα στη ζωή τους. Ο γονιός θέλει ίσως ένα και ένα για να βιώσει την μητρότητα ή την πατρότητα και από τις δύο πλευρές. Για το παιδί όμως είναι καλύτερο να έχει ένα αδελφάκι του ιδίου φύλου.
Σκέφτομαι λοιπόν ότι δεν με απασχολεί αν είναι αγόρια ή κορίτσια. Φτάνει η μέρα της αυχενικής διαφάνειας. Ο γιατρός τα βλέπει όλα τέλεια και ξαφνικά πετάει: έμβρυο Α θήλυ και έμβρυο Β προφανώς θήλυ.
Πετάγομαι πάνω….δεν περίμενα να μου πει φύλο. Κοριτσάκια;;;;; μμμμμμμ
Το ξανασκέφτομαι και αρχίζω να ενθουσιάζομαι με την ιδέα. Είδες ο καλός Θεούλης, μου έστειλε πρώτα το γιο μου και τώρα μου κάνει το χατίρι εις διπλούν.
Αρχίζω να φαντάζομαι μωρά με κοκαλάκια, κοτσιδάκια, κορδελίτσες και φορεματάκια. Μωρέ κάτι δεν μου πάει. Κάτι μου λέει μέσα μου να μην κοιτάω πολύ τα ροζ.
Μου έλεγαν οι συγγενείς να δεις που το δεύτερο είναι αγόρι: ο Γιάννης και η Μαρία….. Αχ τώρα θυμήθηκα γιατί δεν ήθελα αγόρια… για να γλυτώσω το Γιάννη…. Κι αν είναι έτσι 1+1 τη μάνα μου πρέπει να τη βγάλω, δεν γλυτώνω. Κι αν βγάλω εκείνη πρέπει να βγάλω και τον πεθερό….. πω πω τι πάθαμε….. Δεν μπορώ να χαρώ την εγκυμοσύνη μου με τα ονόματα πια……
Επόμενος υπέρηχος…. συζητώ με τον γιατρό και του λέω ότι δεν πιστεύω ότι είναι κορίτσια τα μωρά. Ο γιατρός τσατίζεται και επιμένει ότι ο υπερηχολόγος είναι εγγύηση. Πάμε μέσα… ξέρεις λέει το έμβρυο Α είναι αγοράκι. Έλα του λέω! Χαχαχααα
Τα παίρνω εκείνη την ώρα που επέμενε πιο πριν, λες κι έφταιγε εκείνος που με εμπαίχτηκε για ακόμα μία φορά το φύλο του μωρού και άλλαξε για δεύτερη φορά το κορίτσι σε αγόρι!
Δεν με πειράζει που είναι αγόρι, τα είπαμε, αλλά με πειράζει ο
ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου