Powered By Blogger

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Εμπαιγμός νούμερο 3



Φτάνουμε αισίως στην Β επιπέδου.
Το έμβρυο Β ακόμα δεν μας έχει κάνει την τιμή να δούμε το φύλο του.
Ξεκινάμε ουφ μα τι άγχος είναι αυτό;;;; Θα λιποθυμήσω. Πώς μου έχει έρθει η σκέψη ότι μπορεί κάποιο από τα δύο μωρά να έχει πρόβλημα. Και τι θα κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Θα γεννήσω ένα υγιές και ένα άρρωστο παιδί ή θα θυσιάσω το υγιές για το άρρωστο; Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Δεν τολμώ να ρωτήσω.
Το πρώτο έμβρυο είναι υγιές και άρρεν. Το δεύτερο έμβρυο είναι υγιές και θήλυ!
Γιούπι!!!!!!! Με τα ονόματα θα δούμε τι θα κάνουμε….
Λείπει όμως μία μέτρηση στο πρώτο έμβρυο. Πήγαινε περπάτα, φάε και κάτι και έλα σε 1 ώρα πάλι μου λέει η γιατρός.
Είμαι μουδιασμένη, τρελαμένη…. Τι δεν έχει δει; Μήπως πάει κάτι στραβά, κάτι έχει το μωρό και θέλει να μου το φέρει με το μαλακό; Δεν τη βγάζω καθαρή…. όλα γύρω μου είναι σκοτεινά. Έχω πέσει σε νιρβάνα, ζω σε παράλληλο σύμπαν. Όλα μου μοιάζουν ανούσια. Μόνο να είναι το μωρό μου υγιές θέλω τίποτα άλλο.
Γυρίζω στον υπέρηχο. Έλειπε η μέτρηση της μυτούλας του. Μα καλά δεν μπορούσε να μου το πει και τρελάθηκα έγκυος γυναίκα; Κάτσε λέει τώρα που άλλαξαν θέση να τα ξαναδούμε μία φορά ακόμα.
Και τότε σκάει το παραμύθι…. Έμβρυο Β τι είπαμε θήλυ; Μπα λάθος κι αυτό αγοράκι είναι.
Κάνεις τέτοια λάθη κυρά μου;;;;;; Πάει αυτό ήταν…
Το ροζ μου όνειρο μόλις έλαβε τέλος…. Μα τι σκορ κι αυτό; 3 στα 3! Είμαι αγορομάνα τι να κάνουμε;
Όχι δηλαδή αλλά όσοι διαβάσατε είναι ή δεν είναι εμπαιγμός όλο αυτό;
Μα και οι τρεις και οι τρεις λέω να εμφανιστούν ως κορίτσια και στην πορεία να αλλάξουν; Και να πω ότι δεν είναι προικισμένα τα αγόρια μου; Μια χαρά είναι!

1 σχόλιο:

  1. Απολαυστικό όσο τίποτα να το διαβάζω....και που να δεις τώρα που έχει πέσει τσουτσουνόσπορος στις Οκτωβριανές χαχαχαχαχαχαχα Υπέροχα τα αγόρια σου και να τα καμαρώνεις πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή